بهاری

ساخت وبلاگ

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام فرمت کردن درایوی پیغام خطای Please insert a disk into NEW VOLUME را دریافت کرده باشید و ندانید که مشکل از کجاست و برای حل مشکل Please insert a disk into NEW VOLUME در ویندوز چه کاری باید انجام دهید؟ ما در این مقاله می خواهیم به بیان علت این مشکل و اینکه برای رفع خطای Please insert a disk into NEW VOLUME چه اقدامی باید انجام دهید بپردازیم.

همان طور که می دانید فرمت کردن درایو کار بسیاری ساده ای است و اکثر کاربران می دانند که به چه روش هایی (Quick Format یا فرمت کامل) می توان یک درایو را فرمت کرد. در این خصوص مقاله های فرمت کردن فلش مموری و فرمت کردن هارد راهنمای خوبی برای شما خواهند بود.

چند دلیل برای بروز مشکل Please insert a disk into NEW VOLUME در ویندوز وجود دارد ،اما پیش از اقدام برای رفع آن موارد زیر را چک کنید که آیا می توانید در سیستم دیگری به درایو مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید یا خیر؟ اگر موفق شدید بیانگر این است که سیستم شما دچار مشکلی شده است که از دسترسی شما به آن درایو جلوگیری می کند. 

از طرفی شاید مسائل امنیتی و اقدامات انجام شده در این راستا، مانع از دسترسی و کانکت شدن به درایوهای خارجی می شود.

اما مشکل اصلی زمانی است که شما در سیستم دیگر هم خطای Please insert a disk into NEW VOLUME را دریافت کنید ، در این حالت احتمالا درایو شما مشکل Unallocated space دارد و باید آن را برطرف کنید. در نظر داشته باشید اطلاعات موجود در درایو شما با روش معرفی شده برای حل مشکل از بین خواهد رفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  در خصوص خطای please insert a disk into NEW VOLUME به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/982/آموزش-رفع-مشکل-Please-insert-a-disk-into-NEW-VOLUME-در-ویندوز.html

 

 

 

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 189 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 22:32

تکامل اینترنت موجب افزایش توانایی انسان برای تبادل اطلاعات در سراسر جهان شده و از این طریق می توانیم با استفاده از فناوری های مختلف از جمله ماهواره ها ، کابل ها ، سیم های تلفن ، اتصالات بی سیم و تلفن همراه به اینترنت دسترسی داشته باشیم. Tethering وHotspots دو نوع وسیله ارتباطی مختلف هستند که ما می توانیم از آنها استفاده کنیم در حالیکه به اتصال اینترنت هم نیاز داریم.حال سوال اینجاست تترینگ چیست و چه تفاوتی با هات اسپات دارد؟  تترینگ اندروید را چگونه می توان استفاده کرد ؟ تترینگ در آیفون چگونه  فعال می شود و ...

در ابتدای سخن می خواهیم بگوییم تترینگ یعنی چه ؟

Tetheringعمل دسترسی به اینترنت بر روی رایانه یا دستگاه از طریق یک کامپیوتر یا تلفن همراه دیگر با قابلیت شبکه سلولی است و در اصل Tethering به اشتراک گذاری اتصال اینترنت بین دستگاه اشاره دارد. فعال سازی و استفاده از تترینگ را می توان از طریق شبکه بی سیم (Wi-Fi)، بلوتوث یا اتصال فیزیکی با استفاده از کابل و از طریق USB انجام داد.

 

هات اسپات چیست ؟

هات اسپات در اصل یک مکان فیزیکی است که مردم میتوانند از طریق یک شبکه محلی بیسیم (WLAN) با استفاده از یک روتر متصل به یک ارائه دهنده سرویس اینترنتی، دسترسی به اینترنت را، معمولا با استفاده از تکنولوژی Wi-Fi تجربه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تفاوت هات اسپات و تترینگ به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/979/tethering-چیست-و-چه-فرقی-با-هات-اسپات-دارد-؟.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 148 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 22:32

یکی از مشکلات متداولی که بسیاری از کاربران ویندوز با آن مواجه می شوند از کار افتادن دوربین ویندوز 10 است. برای رفع این مشکل شما می توانید درایور آن را از روی سیستم خود حذف کرده و کامپیوتر را ریستارت کنید تا به طور خودکار مجددا درایور آن نصب شود. اگر با این کار مشکل وب کم در ویندوز 10 برطرف نشد یک بار آنتی ویروس خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به دلایل امنیتی وب کم غیرفعال نشده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر روش های رفع این مشکل پیشنهاد می کنیم به وبسایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه کنید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/980/آموزش-رفع-مشکل-وب-کم-در-ویندوز-10.html

 

 

 

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت: 12:16

در گذشته کاربران تنها از طریق گوشی های خود می توانستند برای ارسال پیامک اقدام کنند اما مدتی است  که برخی شرکت ها با ارائه قابلیت ارسال اس ام اس از طریق اینترنت کار را برای افرادی که روزانه تعداد زیادی پیام ارسال می کنند راحت کرده است. با استفاده از چنین سرویس هایی شما می توانید درست مانند ارسال ایمیل پیام های خود را مدیریت کنید و از قابلیت هایی مانند زمانبندی و ارسال خودکار استفاده  نمایید. یکی از شرکت هایی که قابلیت ارسال SMS از طریق اینترنت را به صورت محدود اما رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد پارس گرین است. شما می توانید وارد وبسایت www.parsgreen.com شده و بعد از ثبت نام  روزانه تا سقف 200 پیامک ارسال کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه کنید. 

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/981/آموزش-ارسال-پیامک-یا-SMS-از-طریق-اینترنت.html

 

 

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت: 12:16

فایل های dll شامل کد ها و توابعی هستند که برنامه ها می توانند از آن ها استفاده کنند.  اگر این فایل خراب شده و یا از سیستم شما حذف شوند خطای فایل های dll در ویندوز برایتان نمایش داده می شود. در چنین شرایطی شما می توانید برای برطرف کردن این مشکل ابتدا سیستم خود را ریستارت کرده و سپس آن را بروزرسانی کنید. یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای رفع ارور فایل های dll در ویندوز انجام دهید بررسی سطل زباله است. Recycle Bin را باز کنید و اگر فایلی با فرمت dll در آن مشاهده کردید آن را بازگردانی کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم یک بار سیستم خود را به کمک یک آنتی ویروس اسکن کنید تا اگر ویروس ها موجب بروز چنین مشکلی شده از سیستم حذف شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت تلفن رفع مشکلات کامپیوتری مراجعه کنید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/983/آموزش-رفع-ارور-فایل-های-dll-در-ویندوز.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت: 12:15

طعم تلخ مشکلات رایانه ای را امروزه تقریبا همه کاربران چشیده اند. گاهی یک مشکل کوچک گریبان سیستم را می گیرد و گاهی اوقات مشکل پیچیده تر از این حرفهاست و با مشکلاتی نظیر صفحه مرگ آبی و ... در ویندوز مواجه می شویم و جالب اینجاست که بیشتر مواقع هم زمان کافی برای حل این مشکلات نداریم و تنها راهی که به ذهن مان می رسد این است که یکبار دیگر ویندوز را عوض کرده و خودمان را از شر این مشکلات راحت کنیم. اما بهتر است بدانید که راه حل همه چیز تعویض ویندوز نیست و اهمیت دادن به پیغام ها و حل مشکلات ویندوز از طریق لاگ ویندوز سود بخش تر است.

لاگ فایل ویندوز یا Event Logs چیست ؟

همان طور که می دانید نرم افزارها به دو دسته پیچیده و ساده تقسیم می شوند و با توجه به اینکه چقدر گسترش یافته و پیچیده هستند ، با اجزای مختلف سیستم در ارتباط بوده و لاگ های مختلفی را هم تهیه می کنند. لاگ فایل ویندوز در واقع یک گزارش است که توسط خود برنامه تولید شده و بیان می کند که چه ارتباطی برقرار شده، چه کارها و الگوریتم هایی با موفقیت و کدام یک با شکست مواجه شده اند و ... از آنجایی که ویندوز یک سیستم عامل است و فایل های موجود در آن هم انواع مختلفی دارند و با همه اجزای سیستم هم در ارتباط است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  ابزار Event Viewer جهت رفع مشکلات ویندوز به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/976/حل-مشکلات-ویندوز-از-طریق-لاگ-ویندوز.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 1:23

همانطور که می دانید حضور کاربران و افراد از اقشار مختلف جامعه روز به روز در شبکه های اجتماعی با هدف کسب و کار مانند امور تبلیغاتی ، فروش محصولات ، آموزش و ... در حال افزایش است و بیشتر آنها ساعات زیادی از شبانه روز را در این فضاها می گذرانند. از این رو با افزوده شدن قابلیت های جدید برای لینک دادن و ارتباط به کانال ها بیشتر کاربران علاقمند به آموزش و ساخت لینک جوین تلگرام شده اند. حال سوال اینجاست ساخت لینک جوین تلگرام در اندروید چگونه انجام می شود؟ لینک جوین تلگرام در آیفون به چه صورت است؟
ما در این پست میخواهیم در خصوص اینکه لینک جوین تلگرام چیست اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.
 
لینک جوین تلگرام چیست ؟
ساخت لینک جوین کانال تلگرام ، در واقع یک ارتباط مستقیم به کانال را ایجاد می کند و باعث جذاب شدن و جذب شدن افراد بیشتری به کانال شما و تمایل به عضویت درآن می شود. از طرفی کار جستجو کردن و عضویت را برای کاربران راحت تر می کند و در زمان هم صرفه جویی می شود.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساخت لینک جوین در اندروید و آیفون به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمائید.
 

 

 

 
 
 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت: 1:20

اگر قصد دارید امنیت گوشی موبایل خود را بالا ببرید و کاری کنید که کسی نتواند به اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام و واتساپ در گوشی شما دسترسی داشته باشد می توانید برای مخفی کردن برنامه ها در اندروید اقدام کنید. برای این کار پیشنهاد می کنیم از لانچر های اندروید استفاده کنید. لانچر هایی مانند Apex و Nova از قابلیت مخفی سازی برنامه ها در اندروید برخوردار بوده و به آسانی اپلیکیشن های شما را پنهان می کنند. علاوه بر آن برنامه هایی مانند App Hider و Hide apps نیز می توانند در قالب یک ماشین حساب برنامه های شما را در خود پنهان کنند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/977/آموزش-مخفی-کردن-برنامه-ها-در-اندروید.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت: 16:51

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که رمزعبور اکانت های خود را در شبکه های اجتماعی فراموش کنید و برای ورود به آن ها با مشکل روبرو شوید. خوب است بدانید که در صورت فراموشی رمز اسنپ چت به آسانی می توانید آن را بازیابی کنید. برای این کار کافی است از وبسایت اسنپ چت گزینه  Forgot Password  را انتخاب کنید. در ادامه می توانید ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید تا پیامی حاوی لینک بازیابی پسورد اسنپ چت برایتان ارسال شود. پس از دریافت این پیام بر روی لینک آن کلیک کرده و یک پسورد جدید برای حسابتان انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/975/در-صورت-فراموشی-رمز-اسنپ-چت-چگونه-آن-را-بازیابی-کنیم-؟.html

 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت: 16:51

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام ورود به ویندوز با پیغام خطای 0xc00000e9 در ویندوز روبرو شوید.خوب است بدانید که این ارور به دلیل وجود خطا در هارد اتفاق می افتد. در صورت رویارویی با این مشکل پیشنهاد می کنیم کلیه دستکاهای جانبی مانند فلش و هارد اکسترنال را از سیستم جدا کرده و در تنظیمات BIOS هارد خود را در صدر لیست اولویت های بوت قرار دهید. برای این کار سیستم را ریستارت کنید و از طریق یکی از کلید های ESC، F2، F12 و یا Delete وارد BIOS شوید. سپس در تب Boot گزینه hard drive را به جایگاه اول منتقل نمایید.پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر روش های حل مشکل ارور 0xc00000e9 در ویندوز به وبسایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه کنید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/970/آموزش-رفع-ارور--0xc00000e9در-ویندوز.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 12:32

یکی از مشکلات گوشی های سامسونگ هنگ کردن است. برای رفع هنگ گوشی سامسونگ پیشنهاد می کنیم اگر دستگاه شما از کارت حافظه پشتیبانی می کند برنامه های پر حجم را به SD card انتقال دهید. یکی دیگر از روش های حل مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ حذف برنامه ها ی پر حجم و غیرفعال کردن  Bloatwareها است. برای این کار وارد صفحه اپلیکیشن ها شوید و از سه نقطه بالای صفحه Edit را بزنید. با این کار می توانید علامت منفی کنار برنامه ها را انتخاب کنید و آن را Disable یا Unistall کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت رایانه کمک هیواتک مراجعه فرمایید. 

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 12:32

تصور کنید که همه چیز درست پیش می رود و شما مشغول تماشای یه فیلم جذاب در یوتیوب هستید یا دارید با لپ تاپ تان نرم افزار و بازی خاصی را اجرا می کنید که متوجه یک پیغام هشدار دهنده و نسبتا تهدید آمیز در گوشه پایین  صفحه نمایش می شوید. این پیغام هشدار دهنده به شما می گوید : " windows license will expire soon ". حال این سوال برای شما ایجاد می شود که اکسپایر شدن لایسنس ویندوز 10 چیست ؟ چرا این مشکل به وجود آمده و راه حل مشکل your windows license will expire soon چیست؟ سعی می کنید با جستجو در اینترنت یا پرسیدن سوال از دوستان تان این مشکل پیغام your windows license will expire soon در ویندوز 10 را برطرف کنید ، اما نگران نباشید ما در اینجا به طور کامل به توضیح و ارائه راه حل خواهیم پرداخت.

دلیل بروز این مشکل عمدتا مربوط به بروز رسانی هایی است انجام می شود و نتیجه آن به شکل مشکل windows license will expire soon windows 10 به کاربران منتقل می شود.

اکثر بروزرسانی های ویندوز رایگان است . اما برخی از خطاهای ناشی از آن است به روز رسانی مربوطه رایگان نبوده و گفته می شود برای استفاده از همه مزایای ویندوز ، باید آن را بخرید ، زیرا مایکروسافت به طور مداوم برای رفع خطا اقدام به بروزرسانی هایی می کند که در نتیجه نسخه های قدیمی که قابلیت آپدیت ندارند را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب کاهش بهره وری و بروز مشکل اکسپایر شدن لایسنس ویندوز 10 می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص علت پیغام expire در ویندوز 10 به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/973/حل-مشکل-your-windows-license-will-expire-soon-windows-10.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 12:30

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حین وب گردی و بازدید از سایت های مختلف متوجه پیغام پاپ آپ بعضی از سایت ها شده باشید ، واقعیت این است که برخی از سایت ها برای بالا بردن بازدید و درآمد زایی از این راه اقدام به تبلیغ می کنند که برای بازدیدکنندگان وب سایت ها اکثرا کلافه کننده و آزار دهنده است و حتی گاهی اوقات آلوده به ویروس هستند و باعث بروز دردسرهای بیشتری می شود. حال سوال اینجاست که غیر فعال کردن popup در فایرفاکس امکان پذیر است یا خیر ؟ چه راهی برای جلوگیری از اجرای پاپ آپ در فایرفاکس وجود دارد و ...

یک راه که برای غیر فعال کردن پاپ آپ در فایرفاکس وجود دارد ، استفاده از افزونه است. برای استفاده از این افزونه ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

غیر فعال کردن popup در فایرفاکس با افزونه Strict Pop-up

با استفاده از این افزونه دیگر هیچ پیغام پاپ آپی برای شما نمایش داده نخواهد شد و همه آنها بلاک می شوند. ایراد این افزونه این است که همه پنجره هایی که به طور جداگانه باز شود را هم پاپ آپ شناسایی کرده و آن را مسدود می کند. برای دانلود و نصب این افزونه کافیست وارد سایت موزیلافایرفاکس که لینک آن در زیر داده شده بشوید و روی Add to Firefox کلیک کنید. این افزونه رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص غیر فعال کردن پاپ آپ در فایرفاکس ، به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/965/غیر-فعال-کردن-و-جلوگیری-از-اجرای-popup--در-فایرفاکس.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 12:29

گاهی اوقات پیش می آید که هنگام کار با کامپیوتر ، پیام خطای CMOS Read Error ، CMOS Checksum Error یا CMOS Battery Failure را دریافت و مشاهده کرده باشید ، در این شرایط چه کاری باید انجام داد ؟ اگر تا به حال در کیس را باز کرده باشید حتما متوجه یک باتری دایره ای شکل روی مادربرد شده اید و ممکن است این سوال پیش بیاید که این باتری چیست و به چه کاری می آید ؟ آیا با این ظاهر کوچک و توان نسبتا کم وظیفه مهمی به عهده دارد  یا خیر؟ ما در این پست می خواهیم به معرفی این باتری که همان باتری مادربورد است بپردازیم.

باطری مادربرد چیست ؟

اکثر لپ تاپ ها و کامپیوترها دارای باتری مادربورد هستند ، این باتری هسته ای لیتیوم دار بوده و تقریبا 3 ولت خروجی تولید می کند. عمر آنها بسته به کیفیت و موارد مورد استفاده حدودا 6 سال یا کمتر است و دارای دو قطب مثبت و منفی است ، این باتری ها قابل شارژ هم هستند.

باتری مادربرد کجاست ؟

یکی از سوالاتی که کاربران مطرح کرده اند این است که باتری مادربرد کجاست ؟ در پاسخ به سوال این عزیزان باید بگوییم که برای پیدا این باتری و تعویض آن باید در کیس را باز کرده و این باتری کوچک و دایره ای شکل که مانند سکه است را روی مادربرد همان طور که در تصویر مشخص شده پیدا کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باتری مادربورد به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/966/باتری-مادربرد-و-کاربردهای-آن.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 12:28

گاهی اوقات روی تلفن همراه کاربران آیفون پیامی به شکل iphone is disabled connect to itunes نمایش داده می شود. اگر برای شما هم مشکل ایفون disable پیش آمده است و از شما می خواهد تا 1 دقیقه دیگر یا 5، 15 یا 60 دقیقه دیگر مجددا امتحان کنید ، با ما همراه باشید تا در این پست روش رفع ارور iphone is disabled connect to itunes را بررسی کرده و راه حل آن را معرفی کنیم.

دلایل بروز ارور iphone is disabled چیست ؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به بررسی دلیل پیغام iphone disable بپردازیم. همانطور که می دانید اگر رمز آیفون را فراموش کرده یا اشتباهی 6 بار وارد کنیم دستگاه شما disable می شود. در این شرایط و با فرض اینکه مشکل ، فراموش کردن پسورد آیفون است ، تنها راه حل این است که دیوایس را پاک کنیم تا از این طریق رمز عبور هم حذف شود و بتوانیم مجددا از دیوایس اپل استفاده کنیم. البته در نظر داشته باشید که اگر قبل از انجام اینکار از اطلاعات خود بکاپ تهیه کرده باشید ، می توانید اطلاعات را بازیابی کنید.

چنانچه سوالی در خصوص بکاپ گرفتن دارید ، می توانید مقاله بکاپ گرفتن از آیفون را مطالعه و بررسی فرمایید.

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه دیوایس را پاک کنیم ؟ برای انجام این کار دو روش وجود دارد که در ادامه به بررسی و توضیح آنها خواهیم پرداخت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص Disable شدن آیفون ، به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/968/چگونه-ارور-iphone-is-disabled-را-رفع-کنیم؟.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 12:27

یکی از مواردی که امروزه برای بیشتر اقشار جامعه مورد سوال و ابهام است این است که آیا مشمول دریافت طرح بسته حمایتی دولت هستند یا خیر؟ برخی نیز سوالاتی در زمینه اینکه بسته حمایتی تامین اجتماعی چیست و از چه راهی می توان استعلام بسته حمایتی را دریافت کرد ، مطرح کرده اند.

بسته حمایتی تامین اجتماعی ( بسته حمایتی دولت ) چیست ؟

بسته حمایتی تامین اجتماعی در راستای کمک به وضعیت بهبود معیشت و دستمزد خانوارها در سه مرحله و متناسب با وضعیت خانوار بین 100 تا 300 هزار تومان در دولت تعیین و تایید شده و به گروه های هدف پرداخت خواهد شد. این بسته حمایتی برای گروه های با درآمد کمتر از 3 میلیون تومان در 5 آبان ماه در هیئت وزیران به پیشنهاد مشترک وزرات رفاه و سازمان برنامه و بودجه تصویب و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد تا از این طریق حمایتی از گروه های کم درآمد جامعه شده باشد و این مبالغ در قالب واریز به حساب سرپرست خانوار از طریق حساب های بانکی متصل به یارانه نقدی انجام می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه های استعلام بسته حمایتی تامین اجتماعی به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/972/بسته-حمایتی-دولت-و-نحوه-استعلام-بسته-حمایتی.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 14:00

گاهی اوقات پیش می آید که می خواهید عکسی را در یکی از شبکه های اجتماعی بارگذاری کنید یا به تازگی عکسی را دانلود یا با دوربین گرفته اید ولی وقتی وارد گالری می شوید ، با مشکل نشان ندادن عکسها در گالری گوشی مواجه می شوید. حال سوال اینجاست نیامدن عکس در گالری اندروید و باز نشدن عکس در گالری آیفون چه دلایلی دارد؟ علت ذخیره نشدن عکس در گالری سامسونگ چیست و چگونه می توان این مشکل را برطرف کرد.

علت نیامدن در گالری گوشی چیست ؟

عکسام تو گالری نمیاد ! این مشکل برخی از کاربران می باشد که در تماس ها و کامنت های گروه مشاوره هیواتک مطرح می کنند . در این قسمت می خواهیم به بیان علت باز نشدن عکس در گالری بپردازیم. و برای حل مشکل این کاربران راه حل هایی را ارائه دهیم . عموما این مشکل به دلیل پر شدن حافظه کش گوشی ، ذخیره شدن تصاویر دوربین به صورت Nomedia ، دسترسی های متفاوت در آیفون ، مشکلات نرم افزاری و ... اتفاق می افتد.

رفع مشکل نیامدن عکس در گالری از طریق پاک کردن حافظه کش

حافظه کش هربار که شما وارد گالری می شوید و تصاویری را باز و مشاهده می کنید یک سری فایل را ایجاد و نگه داری می کند که هرچند حجم آنها بسیار کم است ولی به مرور زمان این فایل ها زیاد شده و در نتیجه حجم زیاد تری را هم اشغال می کند. برای پاک کردن حافظه کش در گوشی های اندروید همان طور که در مقالات قبلی به آن اشاره کردیم ، باید اقدامات زیر را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه حل های مشکل باز نشدن عکس در گالری گوشی به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/971/حل-مشکل-نیامدن-و-باز-نشدن-عکس-در-گالری-اندروید-و-آیفون.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 13:59

احتمالا برای شما هم  بارها اتفاق افتاده که پس از خرید سیمکارت جدید شماره خود را فراموش کنید و هنگام عضویت در سامانه ها و پیامرسان ها به دنبال روشی برای بدست آوردن شماره سیم کارت همراه اول ، ایرانسل و یا رایتل خود بگردید. شما می توانید به آسانی از طریق کد پیدا کردن شماره سیم کارت این مشکل را برطرف کنید. از هر اپراتوری که استفاده می کنید کد دستوری #733* را شماره گیری کرده و گزینه خرید شارژ انتخاب کنید تا شماره شما نمایش داده شود. علاوه بر آن در سیمکارت ایرانسل با شماره گیری عدد 88  و در همراه اول با شماره گیری کد 99 شماره سیمکارت شما نمایش داده می شود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت رفع مشکل تلفنی کامپیوتر مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/969/روش-فهمیدن-شماره-سیمکارت-داخل-گوشی.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 11:35

اگر تا به حال ویندوز نصب کرده باشید احتمالا با خطاهای رایج هنگام نصب ویندوز مواجه شده اید. شما می توانید از طریق پیغام خطایی که برایتان نمایش داده می شود متوجه شوید که علت بروز مشکل چیست و برای رفع آن اقدام کنید.برای مثال یکی از ارورهای نصب ویندوز x80300024 می باشد که نشان می دهد هارد شما با مشکل مواجه شده است . برای رفع این شما باید یک بار دیگر هارد را فرمت کنید و مجددا برای نصب ویندوز اقدام نمایید. در صورت برطرف نشدن مشکل هم اگر از چند هارد استفاده می کنید تمامی آن ها را از سیستم جدا کنید و تنها یکی از آنها را برای نصب ویندوز متصل نگه دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/967/خطاهای-رایج-هنگام-نصب-ویندوز.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 11:34

همان طور که می دانید امروزه نرم افزارهای بارکدخوان برای مشاهده اطلاعات اجناس مختلف مثلا قیمت و کشور سازنده آنها و ... استفاده زیادی دارند ، برای سیستم عامل های آیفون و اندروید هم نرم افزارهای گوناگونی در این زمینه تولید و عرضه شده اند. حال سوال اینجاست بهترین بارکد خوان اندروید و بهترین بارکد خوان آیفون چیست ؟ چه نکاتی برای دانلود بارکد خوان آیفون وجود دارد؟ برای دانلود بارکد خوان اندروید باید به کدام سایت مراجعه کرد و ...

بارکد خوان اندروید i-nigma QR and Barcode Scanner

این برنامه توسط 3GVision توسعه یافته و در رده اسکنر های سریع رتبه بندی شده است. کافیست دوربین گوشی را به سمت بارکد مورد نظر بگیرید تا اسکنر i-nigma به سادگی و سریع کد رو شناسایی کرده و اطلاعات آن را نمایش دهد. این برنامه برای اسکن UPC/EAN ، Datamatrix  ، QR به کار می رود و کد های اسکن شده را از طریق فیس بوک ، SMS و ... می توان به اشتراک گذاشت.

بارکدخوان آیفون QuickMark

QuickMark Barcode Scanner یک برنامه اسکنر کد QR و ایجاد کدهای QR و بارکد های مختلف است. از انواع فرمت های بارکد مانند کد سریع، کد QR، ماتریس داده، EAN 8/13، کد 39، کد 128، اینترفلوی 2of5 پشتیبانی می کند. این برنامه به دو بخش تقسیم می شود : اسکن و ایجاد.

با ضربه زدن به اسکن، شما می توانید کدها را اسکن یا شناسایی کنید؛ در حالی که با ضربه زدن روی ایجاد، می توانید کد QR برای برنامه ها، ایمیل ها، مخاطبین، Wi-Fi و ... ایجاد کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشر در خصوص دانلود بارکد خوان اندروید به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/957/معرفی-و-استفاده-از-بهترین-بارکد-خوان-های-اندروید-و-آیفون.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 2 بهمن 1397 ساعت: 14:37